Vrijwilligers in beeld

Veel van onze (oud-) leden zetten zich wekelijks op de velden als vrijwilliger in.
In dit bericht willen wij graag een bijzonder duo in het zonnetje zetten: Ferry van de Beek en Niels Egberts.

Ferry (op de foto rechts in het midden) heeft jaren bij onze vereniging gehandbald, en heeft zich daarnaast als scheidsrechter zodanig ontwikkeld dat hij samen met Niels menige nationale, maar ook internationale club- en landenwedstrijd heeft gefloten. Met recht een topduo dus!

Na een mooie en lange fluit-loopbaan, nemen zij na dit seizoen afscheid. Een van de wedstrijden die ze dit seizoen gekozen hebben om te leiden, is die van Nijenrodes HS1 tegen onze eigen HV Leidsche Rijn HS2, die afgelopen zondag plaatsvond.

Ferry én Niels: namens HV Leidsche Rijn ontzettend bedankt voor jullie vele uren aan inzet. We hopen jullie buiten de lijnen nog vaak tegen te komen!