ACTUEEL

Knalfeest i.v.m. tienjarig jubileum

Afgelopen 16 november bestond onze vereniging 10 jaar en dat ging uiteraard niet ongemerkt voorbij!

Na het feest in de middag voor de jongste jeugd, een reuze stormbaan doet het altijd goed, was het vanaf 20 uur tijd om goed los te gaan met onze leden vanaf de C-leeftijd, onze vrijwilligers en ouders.

Op de muziek van DJ Dewi Divine gingen de voetjes van de vloer. Zanger Danny Lukassen verzorgde daarnaast een optreden met vele onvervalste meezingers en een enkel verzoeknummer. Naast de handbalskills van onze leden hebben we deze avond ook gezien dat de meeste van de aanwezigen ook de nodige danceskills bezitten.

Het thema van deze avond was 'a touch of gold' en onze vrijwilligers Anke en Olle kregen een eervolle vermelding voor de 'best dressed's'.

Het ging door tot in de late uurtjes en er zal nog lang over nagepraat worden. Een super geslaagd feest en op naar de volgende tien jaar!

Bijgesloten enkele impressie foto's. Van boven naar beneden: onze best dressed toppers, een overzicht van de dansvloer en inzet op de stormbaan in de Europahal.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Voor vragen en opmerkingen vul het formulier in.

Vergeet niet bij de opmerkingen je naam, geboortejaar, geslacht en het team te vermelden!