ACTUEEL

Even voorstellen

HV Leidsche Rijn blij met komst bestuurslid Technische Zaken Ad Baas.

HV Leidsche Rijn heeft een ambitieus vizier op de toekomst en de huidige technische commissie heeft daartoe een technische beleidsplan geschreven, wat door de komst van de nieuwe Bestuurslid Technische Zaken Ad Baas verder onderstreept kan worden.

Ad is een ‘handbalreus’, die zich al op vele vlakken en op vele plekken voor de sport heeft ingezet. Decennialang is hij binnen de handbalsport actief: van speler tot trainer-coach. Van mentor tot docent. En in zowel de breedte- als de wedstrijd/topsport. De laatste jaren is hij vooral actief geweest op Handbalscholen.

Ad Baas: “HV Leidsche Rijn richt zich op zowel de breedte- als op de wedstrijdsport en heeft een voor handbalbegrippen grote jeugdafdeling die nog steeds groeit. Een aantal teams speelt in de jeugddivisie of topklasse. Dat zegt naast de kwantiteit ook iets over de kwaliteit binnen de vereniging. Een waarborg voor een onbezorgde toekomst is dat zeker niet. Veel interne en externe factoren zijn van invloed op de ontwikkeling van het ledenbestand. In overleg met technische commissie en het bestuur ga ik mij in eerste instantie en voornamelijk bezighouden met het uitwerken en operationaliseren van het technisch beleidsplan.”

Ad kijkt uit naar de samenwerking bij de vereniging: “Ik ben nog maar kort in functie. Toch constateer ik nu al veel bereidheid en energie om samen te werken, niet alleen binnen het bestuur en de technische commissie, maar ook bij de leden. De aankomende periode zal blijken of dat ook tot resultaten leidt. Ik heb daar alle vertrouwen in.”

Bron: handbalstartpunt.nl

NEEM CONTACT MET ONS OP

Voor vragen en opmerkingen vul het formulier in.

Vergeet niet bij de opmerkingen je naam, geboortejaar, geslacht en het team te vermelden!