ACTUEEL

Trainers voor Dames - en Herenselectie

HV Leidsche Rijn heeft nieuwe trainers voor de Dames- en Herenselectie

Joop Savakis

Joop Savakis is de nieuwe trainer/ coach van Heren 1 van handbalvereniging Leidsche Rijn. De Heren 1 gaan na een promotie, komend seizoen uitkomen in de Hoofdklasse. En dat sluit mooi aan bij de ambitie van de vereniging om binnen vijf jaar met zowel de dames als de heren op divisieniveau te spelen. De meeste jeugdteams spelen inmiddels op landelijk divisie niveau. Joop is een ervaren trainer en coach en heeft zelf altijd op het hoogste niveau gespeeld bij UDSV.

Theo Bruggink

Ook voor de Dames 1 heeft HV Leidsche Rijn een nieuwe trainer/ coach aangetrokken. Theo Bruggink, vorig jaar nog aan de slag bij de dames van Houten, kijkt er naar uit om de talentvolle damesselectie van HVLR de komende jaren naar de Hoofdklasse te loodsen.

Wij wensen Theo en Joop veel succes.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Voor vragen en opmerkingen vul het formulier in.

Vergeet niet bij de opmerkingen je naam, geboortejaar, geslacht en het team te vermelden!