Feestelijk opening seizoen 2022-2023

Uitnodiging voor een feestelijke seizoensopening

Hierbij willen we iedereen uitnodigen om samen het handbalseizoen 2022-2023 feestelijk af te trappen. Op 25 september organiseren we oefenwedstrijden voor onze Dames 1 en Heren 1 teams. We hopen dat jullie in groten getale komen om de dames en heren aan te moedigen!Om 14.00 uur starten we met de wedstrijd van Dames 1 en om 15.30 uur met de wedstrijd van Heren 1. De spelers van de E1 en de E2 zullen als  pupillen met de teams oplopen. Daarna nodigen we jullie van harte uit om met ons samen een drankje te nuttigen in de kantine (het bestuur trakteert iedereen op een eerste consumptie).Kortom; noteer de datum in je agenda en komt allen op deze sportieve en gezellige middag!