Jantje Beton online collecte tot en met 31 maart

De Jantje Beton Collecteweek is voorbij, maar online kan de hele maand maart nog gecollecteerd worden.

Jantje Beton Collecte

Jantje Beton wil dat alle kinderen buiten kunnen spelen. Zij zorgen daarom voor veilige kinderspeelplaatsen in de wijk. Van het opgehaalde geld gaat 50% naar Jantje Beton en 50% naar onze vereniging. De opbrengst voor onze vereniging wordt gebruikt voor extra activiteiten zoals het internationale handbaltoernooi in Verl (Duitsland) met Pinksteren en het handbalkamp in juni.

Jantje Beton online collecte tot en met 31 maart

De hele maand maart kan er nog online worden gecollecteerd. Online collecteren doe je zo:

Je kunt ook direct in de online collectebus van de vereniging doneren.

Heb je vragen over de collecte, dan kun je terecht bij onze coördinator Jantje Beton via jantjebeton@hv-leidscherijn.nl.