H.V. Leidsche Rijn doet mee met de Grote Clubactie!

Dit jaar verkopen wij weer loten met de Grote Clubactie. Let op: deze sluit 12 november!

De vereniging zet samen de schouders eronder! We hopen op een mooie opbrengst voor ons clubdoel: nieuwe materialen voor de vereniging en ook voor extra leuke activiteiten. De landelijke startdatum van de Grote Clubactie is op zaterdag 23 september.

Hoe werkt het? Een lot kost € 3,-. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar onze clubkas. (Jeugd-) leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via WhatsApp en social media.

Koop loten en steun onze vereniging! Je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen.

Link naar onze clubpagina: Steun H.V. Leidsche Rijn - Grote Clubactie