ACTUEEL

Corona update per 26-01-2022

Alle competitiewedstrijden kunnen vanaf 26 januari weer van start!

Vanaf 26 januari 2022 mogen de competitiewedstrijden voor alle leeftijdscategorieën gelukkig weer gespeeld worden. We wensen iedereen veel speelplezier.

Wel zijn er een aantal maatregelen waar iedereen zich aan moet houden. We zetten ze hier op een rijtje voor de zaalcompetitie.

Spelers

- Iedereen mag overdag en ‘s avonds weer sporten. In de sporthal is vanaf 18 jaar een coronatoegangsbewijs (CTB) vereist.

- Er wordt een uitzondering gemaakt voor vrijwilligers en mensen die beroepsmatig op sportaccommodaties aanwezig moeten zijn. Als je klaar bent met je taak, verlaat je de sporthal.

- Mondkapjes zijn in de sporthal verplicht voor alle sporters vanaf 13 jaar, behalve tijdens het sporten.

- Voor en na het sporten is 1,5 meter afstand houden voor 18 jaar en ouder verplicht.

- Kleedkamers, douches en toiletten zijn open.

- Voor trainingen en wedstrijden is er geen eindtijd, wel geldt hier de openingstijd van de sporthal.

Publiek

- Publiek mag ook weer aanwezig zijn bij sportwedstrijden en trainingen in de sporthal (tussen 05.00 uur en 22.00 uur).

- Ook hier geldt dat vanaf 18 jaar een coronatoegangsbewijs (CTB) verplicht is.

- Bij verplaatsing in de sporthal is een mondkapje verplicht. In zit mag deze af, maar iedereen zit op 1,5 meter afstand van elkaar.

- De kantine sluit om 22.00 uur haar deuren.

Tot slot blijven ook de basisregels van kracht om coronaverspreiding zoveel mogelijk tegen te gaan.

Als deze maatregelen weer wijzigen na een volgende persconferentie, dan melden wij dit zo snel mogelijk op de website.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Voor vragen en opmerkingen vul het formulier in.

Vergeet niet bij de opmerkingen je naam, geboortejaar, geslacht en het team te vermelden!