ACTUEEL

Ben jij het handbaltalent dat wij zoeken?

Heb je ambitie en plezier in handbal, kom dan handballen bij de leukste club van Midden Nederland: HV LEIDSCHE RIJN.

HV Leidsche Rijn groeit nog steeds in omvang en parallel ook op niveau. Vanaf het nieuwe seizoen 2021-2022 is de hele jeugd- en senioren lijn vertegenwoordigd aan de jongens- en meisjeskant en dames en heren. Met de slogan handbal van en voor iedereen bieden wij zowel breedte als wedstrijdsport.

Heb je interesse meld je snel aan voor een aantal proeftrainingen…

Stuur een mail naar secretaris@hv-leidscherijn.nl met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Geboortedatum
- Adres en woonplaats
- Mobiele nummer (ouders)
- Huidige club en team
- Links-, rechtshandig
- Favoriete positie

Nog nooit gehandbald maar lijkt het je leuk om te gaan handballen, ook dan ben je van harte welkom. Stuur een mail naar het eerder genoemde emailadres met daarin je naam en geboortedatum en wij nodigen je uit voor een aantal proeftrainingen!

NEEM CONTACT MET ONS OP

Voor vragen en opmerkingen vul het formulier in.

Vergeet niet bij de opmerkingen je naam, geboortejaar, geslacht en het team te vermelden!